Barnmorskan

Besöket hos barnmorskan gick bra, inga konstigheter.
Fick lyssna på bebben idag också, o då blev hon även tvungen att känna eftersom hjärtslagen nu hördes på vänster sida istället för höger som i måndags. Hon trodde att bebisen hoppat upp ur fixeringen, vridit lite på sig o sen hoppat ner igen, för det var fortfarande fixerat sa hon, men låg nu med ansiktet uppåt. Aja, det blir nog bra.
Nästa vecka skulle hon känna noggrannade iallafall för då måste man fastställa hur barnet verkligen ligger.

Hade inga större problem med att ta mig ut från parkeringen när jag skulle köra, däremot när jag kom tillbaka o skulle köra in i en ficka så fastnade jag totalt. Höll på ett bra tag o försökte "gunga" mig loss, men det ville sig inte alls. Tur att det kom en snäll granne som råkade ha en snöskyffel i sin bil som hon lånade ut till mig så jag kunde skotta lite bakom däcken o ta mig loss. Jag fick dessutom ta hennes parkering där det inte låg alls lika mycket snö. Så det var jättesnällt. Hoppas ingen snor hennes skyffel nu bara som jag ställde i en driva, hon skulle ju snart komma tillbaka.
Kanske skulle vara smart att skaffa sig en liten skyffel att ha i bagaget..

Snart dags att hämta Lucas igen, men nu har det töat så pass att det inte går att dra en pulka här utanför så jag får nog ta bilen ner. O då hinner säkert någon sno min braiga parkering, o så kör jag fast igen, skulle inte alls förvåna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0