Barnmorskan

Goddag.
Lucas o jag kom hem för en stund sen efter barnmorskebesök o fika hos svärmor.
Han fick vara där medans jag var hos barnmorskan nämligen.

Så hur gick det där idag då?
Blodtrycket lite högre, men bra urinprov så det var inget oroande.
Bebis har flyttat sig neråt en våning till, så därför frågade BM om jag ville att hon skulle känna om det hänt något. Med tanke på molandet i ryggen jag haft.
Det enda var att livmodertappen hade mjuknat, så det behövde inte betyda att den kommer tidigare.
Men det börjar förbereda sig för förlossningen iallafall.
Hade hoppats på att det skulle hänt mer, såklart, menmen. Jag fortsätter med mitt te o hoppas att det hjälper till lite.

Körde in till stan igen därefter för att hämta Lucas. Fikade på nybakta bullar innan vi åkte också :)
Han somnade i bilen, men ville inte somna om när vi väl kom hem. Jag som hade hoppats på att få vila lite.
Får prova lägga honom om en stund igen, snart börjar ju förlossningskliniken så då kan han minsann inte sitta o kolla på Pingu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0