Ännu mer

Ännu en dag av snöande..
Idag fick Lucas gå till dagis iallafall, vi tog pulkan ner. Gick ganska bra dit, men på hemvägen fick jag stanna ett par gånger. Blir att jag tar bilen o hämtar honom sen.
Nu startar den nämligen igen, o inga pengar behövde vi slänga ut, förutom till ett nytt batteri som dessutom visade sig vara helt onödigt eftersom det var startmotorn som var problemet. En sladd som hade lossnat o behövde lödas dit igen, o det var Emanuels systers kille snäll o fixade åt oss så nu funkar den som den ska :)

Jag har precis ätit lite frukost, o sitter nu på Facebook o glor. Musik på också såklart.
Idag har jag bara tänkt ta det lugnt, har ingen ork till något. Bara för att jag sa till barnmorskan igår att jag faktiskt sovit bra nu om nätterna så sov jag jättedåligt under natten. Låg o vred o vände på mig o hittade ingen ställning som var bekväm att ligga i, detta medförde ju också att Emanuel sov dåligt. Kunde inte lägga mig på soffan heller för den har blivit riktigt obekväm nu, får jätteont på den sidan jag ligger på :/
Menmen, vi klarar nog dagen båda två..

Ett bad får det nog bli sen iallafall, relaxa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0