4 veckor kvar

Istället för att bara sitta hemma hela dagen igår blev det en sväng till svärmor på middag, o Lucas fick busa av sig med sin kusin Wilma som var där över helgen.
Åkte därifrån vid 18 för vi skulle handla lite innan vi skulle börja lördagsmyset.
Kollade Melodifestivalen o tog det allmänt lugnt resten av kvällen. Tyckte att rätt låtar gick vidare, men jag gillade Highlights också.

Idag har det däremot varit en väldigt seg dag här hemma, inte gjort någonting knappt.
Tagit ett bad o lagat mat, det är väl ungefär det.
Till middag idag blev det potatisgratäng och grillspett, o det blev faktiskt lyckat i ugnen också även om det är så mycket godare att äta det när det kommer från grillen en varm sommarkväll.
Mätta är vi, eller iallafall jag o Emanuel. Lucas åt knappt någonting, satt mest o grisade, o drack sig antagligen mätt istället.
Han ska få lite glass om en stund iallafall, så äter Emanuel o jag det lite senare.

Förutom lite godare mat har vi inte riktigt firat, Lucas fick en nalle häromdan lite för tidigt, o jag fick en gravid-tidning av Emanuel. Så nu har jag dåligt samvete för att jag inte gett honom något, men vi sa ju faktiskt att vi inte skulle fira..

Hallonbladste dricker jag för fullt, druckit två koppar under dagen o det blir nog en tredje nu ikväll. Har inte känt av något särskilt, men nu har jag lite molande värk i både magen o ryggen.
Jag sitter verkligen o letar tecken, när jag har 4 veckor kvar. Så ska det väl inte vara, skillnad om man gått över tiden, vilket jag verkligen inte räknat med denna gången, så jag kommer bli så himla besviken om det blir så.
Tänk om man bara kunde gå o lägga sig o sova tills värkarna drar igång, eller vattnet går.
Nog gnällt för ikväll, nu ska jag kika på Pingu med Lucas medans älsklingen är duktig o diskar.

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0