Var är motivationen?

Vi har redan hunnit fram till onsdag. Lucas är på dagis, Leija ligger o sover o jag sitter här o undrar var min motivation tog vägen :/
Inte en enda promenad har det blivit denna veckan, förutom fram o tillbaka till dagis, har inte tänkt särskilt mycket på vad jag stoppat i mig heller.
Jag hade nog behövt ett gymkort egentligen, o någon att träna med så man får lite peppning, men det finns det inte pengar till så jag får helt enkelt ta tag i detta själv nu, eller snart.
Vill ju verkligen gå ner i vikt nu, men viljan är tydligen inte tillräckligt stark..

Igår var Leija o jag o storhandlade, mötte mina föräldrar utanför Maxi där jag fick en kasse med kläder till barnen som dom köpt i Ullared. En massa fint var det, inget som Leija kan använda än, men det växer hon snart i. Nu ligger hon på stl 68, har för mig att Lucas växte ur den ganska fort så då lär Leija också göra det.
Har märkt att Gekås kläder är lite stora i storlekarna, mamma hade köpt en jacka till Lucas i 92, som han har nu. Men den var alldeles för stor så den får användas som vårjacka istället tror jag.
Om en månad eller nåt åker vi också dit för att handla vinterkläder o lite julklappar :)

Imorrn ska Lucas vara ledig från dagis, ska köra hem honom till mina föräldrar så han får sova där till fredag.
Det kommer han gilla :)
O på fredag åker vi dit o sover där, passar Ludde medans mamma, pappa o John ska festa till det på Polenfärjan.

Nu får jag ta o plocka iordning lite här hemma, Lucas kan ju inte hålla sina leksaker på sitt rum tyvärr, tycker det räcker med att alla Leijas grejer är här. Bor alldeles för litet nu känner jag, men hus får vi drömma om ett tag till om ingen har ett jobb till mig möjligtvis?


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag har ju tack gode gud börjat träna på gym nu! Såå himla skönt! Man känner sig så duktig & nöjd! :)

2010-08-18 @ 13:13:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0