Måndag

Ny vecka igång igen, helgen förvann lika fort som den kom.

I fredags åkte vi ju hem till mina föräldrar när Emanuel slutat jobba, var så underbart att träffa Lucas igen :)
O han verkade ganska glad att se oss också.
Emanuel körde in dom till Polenfärjan vid 20 medans jag o barnen gick en runda med Ludde. Lucas var så duktig o gick o höll o kopplet, även om det mest släpade i marken :P
La barnen mellan 20.30-21 nån gång, Lucas fick ligga i dubbelsängen där vi sov o Leija fick sova i resesängen i mitt gamla rum.
Men hon sov inte hela natten för det, som jag faktiskt trodde hon skulle göra.
Emanuel o jag satt uppe o kollade på Smallville, la oss när det var slut vid 22.

Lördagen vaknade Lucas vid halv 8, låg o mös lite i sängen sen gick han in o väckte Leija så då fick vi gå upp.
Eller jag la mig igen sen, men somnade aldrig om. Under dagen var vi ute ganska mycket, fint väder hade vi så jag passade till o med på att sola lite. Vad jag längtar efter hus! Så härligt att bara kunna gå ut o lägga sig i trädgården, o barnen har en massa att springa på. En dag är det vår tur..
På eftermiddagen grillade vi kött, klyftpotatis o kall bea-sås till det :)
Strax efter sju körde jag in o hämtade mamma, pappa o bror vid färjan. Lämnade bror hos flickvännen o körde vidare till Jämjö.
Fick lite godis o en flaska Baileys, sen körde vi hemåt.
La barnen o åt sen upp godiset ;)

Söndagen tog vi det bara lugnt hemma hela dagen. Kollade film på kvällen, En galen natt, riktigt rolig :)

O nu är det alltså måndag igen o jag o barnen tar det lugnt även idag. Leija sover just nu, Lucas kollar på barnkanalen o dricker apelsinjuice med sugrör. Så fort han druckit upp en mugg så säger han blä, går o slänger sitt sugrör o ska ha ett nytt ;P Vilka ideér ungen har för sig.
Nu ska vi gå o leka lite på hans rum, han drar i mig :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0