Torsdag

Leija har sovit i ca 2 timmar nu så jag har fått lite gjort. T.o.m torkat golven, händer inte alltför ofta. Kanske 1 gång varannan vecka om vi inte spillt något förstås.
Undrar om jag ska behöva väcka henne så hon kan få lite mat innan vi hämtar Lucas.
Nu är hans dagisvecka slut o imorrn är han hemma med mig o Leijsan, får se vad vi hittar på då. :)

Idag kom äntligen mössorna ifrån Älskade Hjärtegryn :)
O dom var verkligen superfina, ska bli spännande att prova dom på barnen också.
Roligt med lite personliga mössor tycker jag. Köpte ett par byxor av henne till Lucas förra året, som det stod Lucas i rumpan på, också jättefina :) Ångrar lite att jag inte köpte en större storlek då så han kunde haft dom längre.

Ikväll kanske det blir en runda på sailet med min lilla familj, eller om vi tar det på lördag.
Imorrn ska jag förhoppningsvis dit med Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0