Roligt fredagsnöje, städning..

Haft lite problem med blogg.se nu, datorn har låst sig så fort jag bara loggat in :/
Men nu blir det ett inlägg.

Igår var Leija o jag o hälsade på Sandy en sväng inne i stan, drack lite te o umgicks :)
Hann iallafall ses i två timmar innan Lucas skulle hämtas igen.
Han ser fortfarande ganska ynklig ut med sina skrubbsår, näsan är värst, men han är som vanligt för övrigt.
Tur att dom tål så pass mycket ändå, kunde ju gått riktigt illa.

Igår kväll tog vi en promenad runt Vedeby/Lyckeby, tar ungefär 50 min att gå i vanliga fall, men igår fick Lucas gå en bit själv också så det tog ungefär det dubbla :P
Jag fick ont i min fot på vägen, rätt var det var började jag halta. Har fortfarande lite ont o jag fattar verkligen inte vad jag gjort? Antagligen väldigt dåliga skor, billig skit som höll i 1 månad typ, men dom enda jag har nu förutom sandaler så var tvungen att ta dom. Ska förhoppningsvis köpa nya imorrn, denna gången ska jag inte vara så snål.

Idag blir det storstädning här hemma, ska även byta sängkläder i alla sängar o byta gardiner i vardagsrummet.
Lika bra att dra igång nu när Leija sover igen. Hon var förresten jätteduktig o sov mellan 20-05 inatt, lite mat o somnade sen om till 7.30 :) Lucas ville ju inte sova längre än till 6.30 så då fick jag gå upp iallafall, morgonpigga unge ;/



Något var väldigt intressant på tvn när denna bilden togs ^^


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Liite komisk bild ;) Leija är minstingen, lilla bebisen, och Lucas är storebror och det är han som har nappen ;) Ser nästan ut som att han snott den från henne ;)

2010-08-27 @ 17:11:10
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0