Promenad

Jag tog mig faktiskt ut på en timmes promenad innan. Passade på vid lunch när barnen ändå skulle sova så dom somnade utan problem i vagnen o sov hela vägen. Fram o tillbaka till Bastasjö blev det.
Skönt väder idag, varmt i solen såklart men inte alls samma värme i luften nu, så det blir behagligt.

Är lite inne på att prova LCHF, har funderat på det innan också men aldrig "vågat".
Finns ju många bra sidor med recept o allt, så jag ska överväga det lite till.
Men helgerna kommer jag isåfall ha som fria iallafall, det funkar inte för mig om jag måste utesluta sånt jag ätit innan. O två dagar i veckan gör väl ingen större skillnad, eller?

Nu ska jag ta tag i disken o vänta på att min bror ska höra av sig, sen blir det matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0