Mys med lillan

Vi var o lämnade Lucas redan igår kväll istället, mammas idé såklart :P
Innan vi körde hem var vi på Hemmakväll o hyrde några filmer, Farsan, En galen natt o Arctic Outbreak.
Började med Farsan igår o den var riktigt rolig :)

Leija o jag låg kvar i sängen till halv 9 imorse, men sista timmen gosade vi bara. Hoppades att hon ville somna om efter maten men det gick inte. Sova en hel natt hade varit skönt också, men det dröjer väl. Hon sover iallafall mellan ca 20.30-4 nu, ibland kan hon börja böka lite runt 2-tiden men somnar om igen.
Finns dom som har det värre så jag ska inte klaga egentligen.
Under förmiddagen har jag städat hela lägenheten, skulle torkat golven också men jag vet inte om jag orkar det också. Emanuel var hemma en sväng på lunchen o åt med mig, sen ringde jag mamma för o höra hur dom hade det. O nu sitter jag o väntar på att Leija ska vakna, men jag kanske ska göra lite morotspuré istället för att sitta här o glo. Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0