Lek o bus

Vi är ganska nyss hemkomna ifrån Nättraby där vi hälsat på Eleonor o William, måste ha varit ett halvår sen vi var där sist. Så kul att ses igen. O vad Wille pratar, han är 4 månader yngre än Lucas o man förstår allt han säger. Han kunde t.o.m bilmärken på sina bilar han hade.
Lucas börjar komma igång lite mer med sitt tal nu, tack o lov, men fortfarande mycket eget.
Nu försöker han iallafall härma en när man säger något ord o sådär.
Det senaste han började med var sönder, eller "tönder" som han säger.
Hur som helst.

Både Lucas o Leija var helt slut o somnade i bilen på väg hem, så jag fick bära in Leija först o sen gå ut o hämta Lucas o lägga honom i sängen med en gång. Leija fortsatte också att sova när hon kom ner i sängen så här sitter jag o tar det lugnt nu

Idag ställde jag mig på vågen o den visade 2,3 kg ner sen i måndags. Äter ju som sagt middag varje dag, men i övrigt shaker. Inte bestämt mig för hur jag ska göra framöver än, kommer nog bara bli shake till lunch o på kvällen. O så ska jag skärpa mig med motionen, har blivit lite lat nu över sommaren.
Godis kommer jag äta på lördagar, men det är inte omöjligt att det smiter ner något ikväll också..
Då blir det sailet med Elin :)

Imorrn är det kräftskiva hemma hos mina föräldrar, min idé från början, men mamma fixar allt eftersom hon är bäst på det. Innan vi åker till dom blir det sailet med Emanuel o barnen.

Trevlig helg på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0