Längtan

Jag sitter här o längtar tills det är läggdags just nu, då är man nog inte så pigg va?

Leija är väldigt trött idag också, hon har sovit så gott som hela förmiddagen så jag förstår egentligen inte varför jag inte lagt mig jag också, nu är det ingen mening.
Under morgonen har jag vikt tvätt, tvättat en ny maskin, gjort katrinplommonpuré, kollat på Trappedsommarlovsmorgon, skördat på Farmville o lämnat Lucas på dagis förstås. Jag blev kvar där i 45 min imorse, är ju endel att prata om nu efter sommaren.
Lucas fick mata sköldpaddorna idag, o det tyckte han var jättekul. :)
Någon kram fick varken Leija eller jag när vi skulle gå, han tyckte väl att vi varit kvar för länge :P

Åt precis en Allévo low calorie bar, o nu mår jag illa. Alldeles för söt smak. Tur att jag bara köpt en sån..

Nej, jag slänger mig nog faktiskt på soffan en stund, innan Leija ska ha mat o vi ska hämta Lulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0