Ingen toppendag

Ja, vad ska man säga om denna dagen. Det känns inte helt hundra..

Idag kom det ett brev på posten ifrån Lunds universitetssjukhus, äntligen tänkte jag, nu kommer resultatet från magnetröntgen Lucas gjorde i Maj. Men nej, det var en ny tid till röntgen den 21:a September..
Så då är ju frågan, fick dom inte tillräckligt bra bilder sist, eller har den växt så att dom vill kolla den mer?
Nu är det ju "bara" vanlig röntgen som ska göras, han ska alltså inte sövas eller något.
Så dålig information, det har det alltid varit.
Skickade iallafall ett mail till barn-och ungdomssjukhuset nu så får vi hoppas att vi får reda på vad det är som händer.

O när jag kom till dagis haffade den ena fröken mig direkt för att förbereda mig på att Lucas ramlat o slagit sig, så han hade skrubbsår under ögat o blodig o svullen näsborre :( Han hade alltså ramlat framlänges utan att ta emot sig stackarn. De hade försökt tvätta lite men eftersom han hade ont var det ju inte lätt, jag har fått bort det mesta blodet nu iallafall. Dom hade haft koll på honom hela tiden efter det, så han åt o drack ordentligt o han fick sova sittandes. Men han verkar som vanligt för övrigt så det är nog ingen fara.
Jag känner mig lite känslig idag, det märkte nog fröken också för jag fick en klapp på axeln av henne.
Har jag sagt att jag älskar hans fröknar? :)






Hjälper mamma laga köttbullar för ett par veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

ser att våra minstingar är nästan lika gammla :)

Manfred är född 3/3 -10 :)

2010-08-25 @ 15:42:08
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0