Idag kom barnbidraget ;)

Idag har Leija o jag varit i stan med Sandra, köpte höstjacka till Lucas men till Leija hittar jag ingen alls?
Antar att dom inte fått in allt än. Hon har iallafall en lite tjockare gosig munkjacka som funkar så länge, när det nu blir kallare.
Vilket det verkar bli nu, imorse var det bara 11 grader.
När vi var klara på stan blev det glass på glassiären :)
O Sandra är så söt med sin lilla bulle på magen ^^

När jag lämnat av henne körde Leijsan o jag vidare till Maxi o handlade lite gott till ikväll, blev en sväng på Lindex också där jag köpte överdragsbyxor till Lucas, o en body o ett par byxor till Leija.
Sen har jag diskat, vikt tvätt o suttit lite här, ska strax ta tag i packningen. Vi ska ju sova i mina föräldrars hus inatt o passa Ludde, hoppas han inte är orolig inatt.

Nu var jag precis inne o beställde lite grejer på H&M också, hade ju 10% som skulle utnyttjas innan söndag så nu blev det en klänning till, har denna på bilden nedan, o jag älskar den, så nu beställde jag en lila också. Kostar bara 149 :)
O så blev det även en pyjamas till Leija, raggsockor till henne o en sweatshirt till Lucas.
Nu får det räcka! :P

Ha en underbar helg allesammans.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

åhjustja, barnbidraget har ju kommit idag! och snart resten av pengarna ;)

2010-08-20 @ 22:16:38
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0