Höstrusk

Vår dator la av i måndags kväll, Emanuel fick installera om hela Windows, tur att han flyttat över alla bilder till D-mappen så dom var kvar :)
Nu funkar alltså allt igen, tack o lov, jag är verkligen beroende av internet.

Misstänker att hösten är här nu, jag tror inte på mer värme iallafall.
Idag är det 15 grader o blåser mycket, Lucas fick därför inviga sin nya fina jacka jag köpte i fredags, glömde tyvärr ta bild på honom. Men han var så fin i den o sin mössa iallafall :) Äntligen fick jag ta på honom hans namnmössa, det enda positiva med att det blivit kallare ;)
O Leija fick även ha sin idag, o sin gosiga munkjacka, o tossor.

Lucas var lika glad som vanligt när vi kom fram till dagis. Leija envisades med att hålla sig vaken när vi var där, men så fort vi kom utanför grindarna stängde hon ögonen ^^
Gick en promenad på 35 min så jag iallafall har rört på mig lite idag.

Leijsan ligger o sover igen, säkert en timme till, så jag ska passa på att ta det lite lugnt, men även dammsuga av lägenheten. Någon nytta får man väl göra.





Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Haha, men gud vilken söt mössa :) Jag ska beställa en sån till Maja jag också! Dom är så himla fina dom hon gör :)

2010-08-25 @ 12:43:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0