Helgen

Helgen har varit bra, lite tråkigt väder bara.
Igår var vi o hälsade på svärmor o hennes sambo på Sturkö där dom hade satt upp tältet för några dagar.
Sen körde vi hem mot mina föräldrar där vi bjöds på köttgryta o hade lika trevligt som vanligt.
Åkte hemåt strax innan 20, fick barnen i säng o sen satte vi igång Flickan från ovan.
Helt okej film, lite rörig för mig men samtidigt väldigt fin.

Idag har vi varit sega allihop. Bara suttit inne o tagit det lugnt. Blev hämtpizza till middag idag, sista pizzan för min del på ett bra tag. Imorrn drar jag igång igen, med vikten, tillsammans med vår vardag. Emanuel jobbar, jag är mammaledig med lilla Leijsan o Lucas går på dagis. Men dagis är först på tisdag så imorrn blir det mys med mina två små älsklingar.

Börjar med Allevó imorrn, ni vet shaker o soppor. Fast jag kör bara med shakerna. Inte bestämt om jag ska äta en vanlig måltid per dag eller bara köra på med shaker i 1 vecka, vi får se.
Nu har jag iallafall bestämt mig, alla överflödiga kilon ska bort!













En häftig men läbbig larv vi hittade, aldrig sett någon liknande.
Efter lite sökande på google fick vi iallafall reda på att den kommer bli en stor, hårig nattfjäril.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0