Camping

Varit o tältat mellan söndag o tisdag, därav ingen uppdatering o jag orkar inte dra något om det just nu, ni får bilder o så nån annan dag.
Idag har vi haft fullt upp med städ, tvätt o handling här hemma. Jättefint väder ute som vi tyvärr inte riktigt kunde njuta av.
Lucas följde med mig när jag skulle handla, men innan det var vi inne på Hemmakväll o lämnade tillbaka filmerna o hyrde 3 nya. Nu blev det Flickan från ovan, Sommaren med Göran och Har du hört ryktet om Morgans.
Lucas var jätteduktig o gick o höll mig i handen hela tiden, inget bus alls hittade han på :)
Även inne på Maxi var han duktig, satt i kundvagnen o sjöng hela tiden, o han rörde inte alls självskanningsgrejen han hade bredvid sig. Riktigt stolt var jag :)

Nu har vi ätit middag o kladdkakan står på kylning så jag kan lägga på glasyren o den krossade daimen.
Blev så sugen på det idag, o då fick det bli en sån. Nästa vecka måste jag sätta igång med min vikt igen, då börjar nämligen Emanuel jobba o Lucas ska till dagis, så då går det inte att ligga på latsidan.

Har förresten slutat amma nu, känns okej, klart man saknar det lite men jag hade ju ändå knappt någon mat till henne. Så nu är det bara ersättning som gäller, o en portion gröt på kvällen, o lite smakportioner. Än så länge har vi hunnit med potatis o det var ingen höjdare.

Leijsan vaknade precis så jag ska gosa lite.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0