Biokväll

Gjorde ju kladdkaka i onsdags kväll, så vi fick besök av kusin Sandra som var lite gottesugen.
Kul att hon kom. :)
Kollade på Sommaren med Göran senare på kvällen, ska försöka hinna se den igen innan den ska lämnas på onsdag, riktigt rolig.

Igår var vi hos svärfar o bjöds på grillat, tog med resten av kladdkakan som blev över med så den blev uppäten.
Soligt o skönt väder hade vi, men på kvällen blev det lite kyligt. Åkte hemåt efter 20 för o få barnen i säng. Tittade sen på Har du hört ryktet o Morgans, som jag tyckte var bra :)

Idag tar jag det lugnt. Emanuel har varit iväg o bytt olja på bilen, så nu är den så gott som redo att säljas.
Blir tacos till middag idag, sen åker jag in till stan för att träffa Sandy. Lite fika hemma hos henne först, sen blir det bio, Knight and day. Vad glad jag är att dom flyttat hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0