Back to dagis

Det är faktiskt rätt skönt att vardagen kommit igång ändå.
Idag var det Lucas första dag på dagis efter 6 veckors ledighet, o jag trodde han skulle bli lite blyg men det var ju precis som vanligt. Han brydde sig inte om mig utan satt o lekte med alla bilarna istället, Leija o jag fick oss iallafall varsin kram innan vi gick.
Promenad på 50 min innan jag kom hem o kunde dricka min frukost. Jag ångrade mig förresten igår när jag stod o lagade middag :P Så det blir 4 mål med shake o en middag. Rätt skönt med lite fast föda också.
Hungrig är jag konstant typ, förutom första halvtimmen efter att jag precis ätit.
Menmen, det kan jag väl stå ut med. Det är ju bara en vecka det handlar om, för att få in rätt rutiner o få lite mer motivation.

En maskin tvätt med handdukar håller på i badrummet just nu, har städat igenom Lucas rum ordentligt o slängt endel grejer som var sönder. Han har lite svårt för att vara försiktig med sina saker, men snart är det ju jul ;)
Leija ligger o sover så jag får lite gjort, o hinner även sitta ner en liten stund.
Idag fick hon prova gåstolen för första gången, det var roligt, trots att hon ju inte tar sig nånstans riktigt än.

Tänkte handlat nu på dagen också men jag tar det i eftermiddag istället, får ju mer gjort hemma medans Lucas är på dagis. Det är exakt ett år sen han började där nu förresten, 10 Augusti började vi skola in honom.
O om ett år är det Leijas tur..nej, vill inte tänka på det riktigt än..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0