Valborg

Åkte iväg o shoppade lite efter Unga mödrar igår.
Hade fått sms om 25% på ett helt köp hos Lindex, o så hade jag två 25%-checkar på Kappahl som jag var tvungen att nyttja. Lucas behövde lite nya kläder nu när han har börjat gå över till storlek 92. O snuttan behövde lite tights/strumpbyxor. Sa till mig själv att jag inte skulle köpa något annat för hon har så mycket, men som om jag kunde låta bli eller? :P Fastnade för en så himla söt rutig blus, det står på Lindex hemsida att det är en blus, men den är mer som en klänning kan jag tycka. Förutom det köpte jag alltså tights, bland annat ett par vita med volanger bak som jag tänkte hon skulle ha till klänningen. O eftersom hon behöver 62 i de flesta kläder så köpte jag ett par i 62/68, men gud vad stora dom var, funkar inte alls nu.
På Lindex blev det även ett par byxor till Lucas, som man kan göra till shorts lite längre fram.
På Kappahl blev det en tröja med motorcyklar på o ett par byxor till honom.

Har badat båda barnen nu på morgonen, o dom har somnat båda två så jag ska väl passa på att duscha o fixa mig lite. I eftermiddag åker vi till Ytterön för att fira valborg med mormor, mina föräldrar o några till. Hoppas vi slipper regnet så man kan tända brasan o grilla lite.

Helgen är inte planerad såhär långt, så det blir nog ganska lugnt tror jag.
Passar på att önska alla en trevlig helg.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

ja de är jätte smidigt men ovant med svängbart när man inte haft de förut haha :P

2010-05-01 @ 21:09:40
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Söt klänning! :D

2010-05-03 @ 10:39:22
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0