Utklädnad?

Det börjar närma sig Western-festen nu o jag har fortfarande inte hittat något att ha på mig, tänkte iallafall vara indian. Emanuel ska väl vara cowboy tror jag, likaså Lucas. Mamma har köpt komönstrat tyg som hon ska sy en väst av till honom, o en liten klänning till Leija i samma tyg blir det nog också.
Satt o googlade lite nyss o hittade denna sida Funnyproducts. Här kan man både köpa och hyra olika maskerad-dräkter. Hittade en indian-outfit som hade varit perfekt, kostar 350 kr att hyra den, o så tillkommer ju frakt på det då. Frågan är om det är för mycket pengar att slänga ut för en kväll, det känns så :/
Jag som skulle vara ute i god tid med detta, är iofs några veckor kvar, den 22:a närmare bestämt.
Vi får se hur jag gör, men jag är himla sugen på denna dräkten..


Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovisa

kolla på partaj i stan.. dem har oxå såna grejer! när jag kollade så var dem inte så värst dyra! Kram

2010-04-29 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0