Piggare

Äntligen fredag igen.
Lucas är piggare idag, han fick Bisolvon två gånger igår o han låter mycket bättre, inte alls lika rosslig o andningen låter inte ansträngd. Men gud vad tidigt han ska vakna, 5.30 var han uppe idag. Emanuel brukar gå upp vid den tiden så jag kunde iallafall ligga kvar en timme till tills han åker till jobbet.
O då vaknade även Leija.
Fick första kontaktleéndet av henne för en stund sen :)
Har sett henne le flera gånger innan, men det har antingen varit i sömnen eller när hon precis vaknat så tror inte det varit "riktigt" då. Men nu ler hon så fort jag bara pratar med henne ^^
Imorrn blir hon 1 månad redan, o jag njuter av varje sekund. Fortfarande så himla snäll, o vad vi märkt har hon sluppit magknip också. Kvällarna kan hon vara väldigt snuttig o vill ligga vid bröstet hela tiden, då duger minsann inte nappen. Men det är mysigt, så jag ska inte klaga :)

Idag tänkte jag ta en promenad med barnen till Coop för att handla lite gott till ikväll.
Hoppas det fina vädret håller i sig bara, tänkte gå vid lunchtid så får Lucas sova i vagnen.
Men nu är det frukostdags.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Tack så mycket själv. Dina 2 små är också söta =)

2010-04-23 @ 10:38:32
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack :D



Ja de tror ja med, även om Michelle ibland anser hon får för lite uppmärksamhet och de går utöver mig. Men det går väl i perioder det med

2010-04-23 @ 10:39:46
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: liindblaads

svara gärna på dagens fråga på bloggen!

idag handlar den om storbloggare :)

2010-04-23 @ 11:07:41
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0