Fredag! :)

Godmorgon!
Fick ligga kvar i sängen till 7 idag, så jag ska väl inte klaga. Men hoppas Emanuel är pigg imorrn så jag kanske kan få lite sovmorgon.
Leija vaknade var 3:e timme inatt för att äta, kämpade en stund med att få henne o somna om vid 2, men till slut så..

Idag är det äntligen fredag igen. Nu på morgonen tänkte jag ta en runda med dammsugaren, duscha o gosa med mina barn. Vid 12-tiden kommer Elin hit o vid ca 12.45 går vi mot BVC där vi ska vara vid 13.30 för vägning o koll av Leijas navel. När vi är klara där går vi vidare till Matkult där vi möter Sandra för en fika :)
Bra dag med andra ord.

Ikväll, eller närmare natt, ska antingen Emanuel eller jag hämta upp mamma, pappa o mormor vid bussen, dom har varit i Tyskland idag med några andra i släkten o vill därför ha skjuts hem. Blir nog att Emanuel kör med tanke på att Leija kan vakna o vara hungrig o behöver därför sin mamma ;)

Ha en bra fredag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

går allt bra för er att vara själva? det blir ju en liten omställning när man blir själv med 2 barn hehe :p

för oss funkar de helt okej =)



Är lucas fortfarande lika gullig mot syster sin ?:D

2010-04-16 @ 09:27:13
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

Skönt det ju :) ja hon är jätte stolt men blir lite små avis imellanåt då man sitter o matar och så för då vill hon gärna sitta på mig haha

2010-04-16 @ 09:59:41
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0