Trött

Denna natten var betydligt bättre, vi la oss vid 22 o Leija vaknade inte förrän 4 o ville äta lite. Sen somnade om om till 7.
Ändå är jag så mycket tröttare än vanligt idag, antagligen pga medicinen. Vet inte om den har hjälpt egentligen, det kliar ingenting uppe på låren längre, däremot kliar det fortfarande jättemycket på områdena mellan låren.
Så den verkar kanske bara på ett område i taget? Vi får se, är det inte bättre till på måndag ringer jag igen.

Leija har sovit hela förmiddagen, så jag har passat på att vila lite på soffan under tiden.
Hon fick precis lite mat o nu är det dags för min lunch.
Mamma kommer nog en sväng sen tror jag, o Lucas ska hämtas vid 13.30 annars tar vi det bara lugnt.

Hämtade ut mitt klädpaket igår också, o jag är så nöjd verkligen. Kläderna ser inte ens använda ut, hur fina som helst. Helt klart värda priset, blev 605 kr med frakt. Nästan en hel garderob med storlek 62/68, har börjat gå över till 62 i vissa kläder redan, mestadels Lindex, dom är lite mindre i storlekarna.

Tänk att det redan är torsdag, går så himla fort trots att man knappt gör någonting.
Imorrn är det dags för BVC o vägning av snuttan. Ska kolla naveln också för vi misstänker att den inte läkt som den ska. Blir en promenad dit imorrn, med Elin, sen troligtvis fika på Matkult, o promenad tillbaka hem. Jag kommer vara helt slut.

Ha en bra dag så hörs vi :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0