Tisdag

Blev en jättebra bild igår på min lilla familj tycker jag, ni får se den så fort BLT lagt in den, troligtvis imorrn.
Lucas tyckte inte det var jättekul, men fotografen lyckades ändå få ett stort leénde på en av bilderna så jag är jättenöjd. Han somnade i bilen på väg hem, så jag fick parkera o gå in med Leija först, o därefter bära in Lucas o lägga honom i sängen direkt, sen sov han 2 timmar till.

Idag är lillkillen på dagis, ute i det underbara vädret. Måste vara superskönt att jobba på ett utedagis när det är såna här dagar.
Leija sover i babysittern, bökar lite ibland så jag undrar om hon har planer på att vakna till snart kanske.
Jag har tvättat en maskin tvätt med handdukar nu som ska hängas ut på balkongen, o så har jag gått o plockat lite här hemma, städat Lucas rum. Hade behövt ta tag i vårt sovrum också för det ligger kläder slängda lite överallt, ingen trevlig syn, men det blir ju lätt så.

Strax lunchdags, ta det lite lugnt, amma o sen hämta Lucas igen.

På torsdag är det förresten dags för klippning, äntligen, o dessutom ska jag bli blond igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0