Tillbaks till dagis

Det var en lycklig kille jag lämnade på dagis idag, en snabb hejdå-kram sen sprang han iväg o lekte med en gräsklippare. Blev kvar en stund idag eftersom många ville kika på Leija, hon låg vaken i vagnen och var hur snäll som helst.
När vi kom hem blev det amning, sen frukost för mig. Satt ett tag vid datorn när Leija somnat, o till slut hamnade jag på soffan där jag somnade o väcktes sedan av lillan strax efter 12.
Då blev det mat för henne igen, o lunch för mig.
Hämtade en nyvaken Lucas vid 13.30, tog en extra promenad innan vi gick hemåt. Riktigt skönt väder idag, o jag hade visst klätt på mig alldeles för mycket för svetten rann när jag kom hem.

Plockat lite här hemma senaste timmen, så nu ser det okej ut. Lucas leksaker hamnar ju överallt, han kan ju inte ha dom på sitt rum :P

Nu har Emanuel kommit hem så jag får väl sätta igång med maten.
Blir antingen korv med makaroner eller korv med mos, inte bestämt mig. Lucas älskar iallafall korv så han kommer väl äta lite bättre än vanligt idag.

Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0