Tavegyl

Besöket på vårdcentralen gick bra, behövde bara träffa en sköterska så därför var det gratis :)
Hur som helst, hon trodde att det var en allergisk reaktion. Och efter att hon pratat med en läkare så bestämde dom att jag skulle få Tavegyl mot klådan, istället för kortisonsalva. Skulle inte det hjälpa blir det eventuellt kortisonbehandling.
Hon rekommenderade mig att ta en tablett innan läggdags eftersom man kan bli trött o dåsig av dom, men jag valde att ta en nu ändå, orkar inte hålla på o klia.

Elin hade att göra med Lucas under tiden, som hon sa, han är mer vild än tam ;)
O ungen ska redan börja snatta! Han fick hålla min påse från apoteket när jag var klar. Vi stod en liten bit ifrån sen o fixade med Leija innan vi skulle gå ut.
Då går Lucas fram till apoteket igen, o börjar lägga i grejer i påsen! Tror tack o lov att ingen såg honom, gud vad pinsamt.

Hade tänkt att jag skulle åka o storhandla när Emanuel kommit hem, o även hämta ut klädpaketet jag budade hem häromdan. Får se hur jag känner mig efter tabletten här bara, om jag klarar av att köra bil. Eftersom man som sagt kunde bli lite dåsig.

Kommentarer
Postat av: bugme

va la han i för rolia piller då :P

2010-04-14 @ 19:58:39
Postat av: Emelie

Kollade inte så noga, men något till katt iallafall, så han tyckte väl Sune behövde något :P

2010-04-14 @ 20:04:31
Postat av: bugme

haha ok :P lugnande kanske :P så han hinner me :)

2010-04-15 @ 01:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0