Sol

Idag skiner solen, såg inte så hoppfullt ut imorse men nu så :)
Hängt ut lite tvätt på balkongen för första gången i år.
Emanuel håller just nu på att lägga trä-trall där, har bara haft en såndär tunn balkongmatta innan men detta blir ju betydligt snyggare. O inte lika kallt att gå på heller.
Lucas o Leija sover så jag passar på att sitta här o lyssna på lite musik.

När Lucas vaknat ska han o Emanuel till leklandet med hans syster o hennes barn.
Hade varit kul att följa med, men jag vill inte riktigt dra med Leija till stora folksamlingar än. Kan tänka mig att det är riktigt mycket folk där nu på lovet dessutom. Så vi stannar hemma o myser istället.

Tänkte bjuda på min favoritlåt också, kollar man på videon samtidigt blir den dubbelt så bra av någon anledning.
Vet inte vad jag fastnat för, grabbarna kanske ;P


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Så himla bra låt!

2010-04-01 @ 22:34:18
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0