Sjukling

Haha, har barnkanalen på här i bakgrunden, o dom visade precis Dagens visa. Då är det en liten kille som sjunger Magnus Ugglas "Vild och skild" ;P
Gulligt va?

Natten har varit toppen, Lucas somnade med en gång igår, Leija somnade vid 22, vaknade 04.30, åt lite o somnade om. Lucas vaknade vid 5 o var ledsen, väldigt rosslig i halsen men ville inte ha någonting att dricka så han fick ligga kvar i sängen tills Emanuel gick upp.
Jag gick upp strax innan 7, Leija sov vidare till 7.30.
Behåller Lucas hemma idag så han inte smittar någon, han är inte särskilt pigg heller utan somnade för en stund sen igen. Lika bra att låta honom sova, det behöver man när man är sjuk.

Mamma kommer om en stund, hon ska passa barnen medans jag är hos frisören. Hoppas att Leija är på bra humör o klarar sig utan sin mamma nu då. Idag ska jag alltså bli blond igen, o kortklippt tror jag det blir också.

O idag blir Sune 1 år!


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till Sune :) Han är för söt!

2010-04-22 @ 09:40:43
Postat av: bugme

Grattis sune =)

2010-04-22 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0