Sega söndag

Söndagen är redan här, gillas inte.

Vi blev bjudna på mat hos mamma o pappa igår, o även blåbärspaj :)
Emanuel beundrade deras nya bil ett bra tag, o blev såklart sugen på en han också.
Inte den modellen däremot, dom har köpt en Volvo S60 o vi är inne på att köpa en V70.
Kanske försöker få våran bil såld efter besiktningen i sommar.
Vi var hemma lagom till 20 när Lucas skulle läggas.
Kollade på Körslaget o åt lite gott, sen gick Leija o jag o la oss.

Hon sov bra inatt, mellan 22-04, ammades o somnade om igen till 6, ammades igen o somnade om till 8. Så då gick vi upp både hon o jag. Emanuel hade redan hunnit upp med Lucas som vaknade vid 6.30.
Dagen har varit ganska seg, jag är skittrött o har varken ork eller lust att göra något särskilt.
Emanuel har varit o jobbat nu medans Lucas har sovit lunch, o även Leija sov under den tiden så jag har bara suttit vid Facebook o glott, började spela Treasure Isle för att fördriva tiden, o jag lär nog sitta lika mycket vid det som jag gör vid Farmville.

Nu är det köttgryta på gång här, Emanuel lagar maten idag :)
Vilket betyder att det är min tur att diska, mindre roligt, men så är det.
Hoppas ni har haft en bra helg.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0