Påskdagen

Hade en trevlig dag hemma hos mamma o pappa igår.
Åt påskbuffé, letade påsägg, gick en promenad, åt ananaspaj o satt inne o hade det allmänt trevligt, så kan man väl sammanfatta det.
Åkte hemåt nån gång vid åtta för det var dags att lägga Lucas, han var helt slut efter allt godis o bus.
Jag o Leija satt uppe med Emanuel till 23 sen gick vi o la oss. Hon sov till 5, ammades lite o sov sedan till 8 :)
Men jag känner faktiskt att jag hade velat lägga mig en stund till, ska fundera på det lite..
Lucas vaknade strax efter 7, o då var Emanuel redan uppe, förstår inte hur han kan vara så morgonpigg när han lägger sig så sent. Men det är ju tur för mig så jag får sova lite till.

Idag blir det ganska lugnt, Elin o hennes syster kommer vid två-tiden för att gratta Lucas o kika lite på Leija.
Det är väl det enda, kanske tar oss en promenad också. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Nu är det matdags här igen låter det som.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0