På natten ska man sova!

Lucas var likadan igår kväll, sprang upp ur sängen så fort vi nattat honom.
Emanuel provade läsa 2 sagor för honom, men det hjälpte inte.
Tror han gav upp efter en timme denna gången.
Men vid 2.30 inatt vaknar vi av något bankande i badrummet, jag går upp o upptäcker att Lucas tänt varenda lampa i hela lägenheten o håller för tillfället på att slänga ut kattsand över badrumsgolvet o på toaletten.
Slängde honom i säng o dammsugade upp all sand, fick återigen slänga honom i säng efter att jag var klar.
Gick o la mig, o skickade sen upp Emanuel när jag hörde att han gick upp igen.
Efter det gav han upp o somnade igen.
Leija vaknade vid 4 för lite mat, sen sov hon till 7.

Natten har alltså varit lite sådär, men ganska pigg känner jag mig ändå.
Idag har vi varit på familjerätten o skrivit på faderskapet o gemensam vårdnad så nu är det färdigt.
Annars har förmiddagen varit lugn. Om en timme är det dags att hämta hem Lucas, men innan dess tänkte jag ta ett ryck på hans rum så han har något att stöka ner när han kommer hem ;)

Idag är vi förresten med i BLT, tyvärr är det inte uppdaterat på hemsidan än så jag kan inte sno någon bild att lägga in här. Men det kommer framöver.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lucas är verkligen mer vild än tam men va underbar han är. Blir ni trötta på honom kan jag låna honom en tid :P

2010-04-21 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0