Onsdag

Det blev inget handlande för hela familjen igår, Emanuel tog med sig Lucas o handlade själv.
Tänk att han åkte o storhandlade frivilligt, helt själv, det är första gången :P
Det gick superbra iallafall, så det kan han göra fler gånger.
Under tiden dom handlade låg Leija o sov, så jag passade på att diska, göra rent i badrummet o dammsuga hela lägenheten. Gjorde fint nere i hallen, sorterade ut skor som var för små till Lucas o mina vinterskor åkte bort.
Så jag fick en hel del gjort igår kväll, som jag skrev så får jag såna ryck vissa kvällar. O det är ju bra :)

Nu är Lucas på dagis, Leija ligger i soffan o sussar så sött o jag gör så lite som möjligt typ.
Ska slänga in en maskin tvätt, vika det som hänger på ställningen o få in det i lådorna.
Kanske ska sortera Leijas kläder också idag, använder mestadels 62 till henne o det ligger fortfarande endel kläder i 56 som jag behöver plocka bort.
Hade behövt gå en långpromenad också, men det blir nog inte av idag :/

Glöm inte bort Unga Mödrar ikväll kl.17 på kanal 5! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0