Måndag morgon

Tog 2 ½ timme att få Lucas i säng igår. Han sprang upp så fort man bara hade stängt dörren, o han tyckte dessutom att det var superkul. Skrattade hela tiden trots att vi försökte vara allvarliga.
Men först när vi gick o la oss också, vid 22.30, så gav han upp.
Sen vaknar han redan vid 5..

Nu sitter han framför Pingu o äter smörgåsrån, Leija ligger o sover i babysittern o jag läser bloggar o kikar facebook. Ska strax plocka fram kläder till barnen o fixa iordning mig själv.
Idag ska vi åka o ta en familjebild till tidningen, hoppas den blir bra denna gången så jag kan beställa en att ha hemma sen. Jag såg inte klok ut på bilden vi tog med Lucas, men det är väl bara att inse att man ser ut sån kanske ;/ Ska anstränga mig så att ingen dubbelhaka syns iallafall :P
Vid 12 ska vi vara där, o då brukar vi annars lägga Lucas, så vi får se hur det går med honom nu, han är säkert jättetjurig.

Underbart väder har vi idag förresten, så en promenad får det nog allt bli sen :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Kanske ni träffar Sofia och Ola...dom skulle också in och ta kort idag. Kram Evis

2010-04-19 @ 14:18:43
URL: http://evacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0