Liten sjukling

Idag har vi haft en febrig liten kille här hemma, så det har blivit en massa gosande.
När alvedonen börjat verka har man inte märkt att han är dålig för då håller han igång som vanligt.
Han somnade i mitt knä nu vid halv åtta, supermysigt, minns inte när han somnade hos en sist, säkert ett år sen iallafall. Nu fick han en alvedon till innan läggdags så jag hoppas han sover gott inatt.

Mamma har varit här idag o gosat med sina barnbarn också, fikade på lite frallor med.
Annars har det faktiskt varit lugnt idag, fint väder men inte blivit av att vi varit ute pga Lucas.
Hoppas att sjuklingen är bättre imorrn iallafall.
Då kommer BVC hit på hembesök för att titta på Leija o väga henne, är faktiskt nervös inför det.
Hela 2 veckor är hon imorrn, gillar inte att tiden går så fort!
Men jag njuter verkligen av att ha en bebis nu, det kanske är sista gången?

Leija verkar ha tröttnat på sin pappa nu som inte plockar fram någon tutte till henne så jag får väl ta över ;)
Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0