Lite nytta

Här har det varit fullt upp hela dagen, tvättat, dammsugat, torkat golven, bytt sängkläder osv.
Hunnit med en himla massa under tiden Lucas varit på dagis, tur att man har en snäll liten tjej som gillar att ligga o kika i babysittern eller gymet.
Regnat större delen av dagen, så tyvärr slapp jag inte regnet när Lucas skulle hämtas. O idag skulle jag dessutom gå lite längre eftersom dom varit i Bastasjö hela dagen. Paraply fick jag inte för mig att ta med så jag fick bli lite blöt, det öste iallafall inte ner.
Fick stå o vänta på dom ett tag så Leija blev otålig i vagnen, vansinnig var hon när dom väl kom.
Men så fort vagnen börjar rulla så är det lugnt igen.

Idag kom det brev ifrån universitetssjukhuset i Lund, ett brev som vi väntat på ett tag.
Fått tid den 26 Maj för datortomografi, cystan i Lucas bröstkorg ska alltså kollas upp igen.
Sist den kollades var i Mars förra året, så vi får se om den växt något nu eller om man fortfarande ska låta den vara. Egentligen känner jag att dom lika gärna kan ta bort den så slipper man oroa sig, men samtidigt kanske det medför några risker att göra det också?

Idag tänkte jag göra potatisgratäng o helstekt fläskfilé, så det är väl lika bra att dra igång med det nu så vi kan äta i bra tid. Dubbelavsnitt av Unga Mödrar idag också ju ;) Börjar vid 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0