Långfredag

Emanuel o Lucas hade haft det jättebra på leklandet igår, såhär i efterhand ångrar jag nästan att jag inte följde med, men som sagt, Leija är ju så pass liten än. Det kommer fler gånger.
Dom kom hem med pizza här sen, Emanuel, Lucas, Emelie o hennes 3 barn. Smakade inte helt fel kan jag säga :)
La Lucas vid 21 igår, ville ju inte lägga honom så länge dom var kvar för då hade han ändå inte somnat. Trodde att han skulle ta lite sovmorgon imorse då, men 6.30 vaknade han.
Det gjorde iofs ingenting för Leija var vaken sen en timme tillbaka så vi gick upp hela familjen istället.

Varit en ganska lugn morgon annars, jag la mig igen vid 8-tiden o slumrade lite tills Leija vaknade hungrig vid 10.
Sen har jag vikt tvätt, slängt in en ny maskin som strax är klar o ska hängas upp. O sen ska jag hoppa in i duschen, försöka hitta några snygga, praktiska amningskläder att ha på mig idag, fixa iordning Leija o Lucas, packa skötväskan o därefter kan vi nog ge oss iväg. Vid 15 ska vi vara hos svärmor för hon ska ha lite påskfest, så det ska bli kul.

Glad Påsk på er!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0