Frisörbesök

Tog lite längre tid än jag förväntat mig hos frisören, hela 3 timmar.
Hon började med klippningen eftersom jag skulle ta en bra bit på håret.
Sen slingade hon, jag hade tänkt färga egentligen men hon övertalade mig till slingning istället eftersom det ser mer naturligt ut. Tyvärr blev första slingningen varken som hon eller jag tänkt oss, ville haft ljusare. Så då gjorde hon folieslingor istället lite här o var i håret o det blev mycket bättre.
Inte riktigt så ljust som jag ville haft från början men jag är ändå jättenöjd med färgen nu, bilden här nedanför visar inte riktigt hur ljust det är. Vill ni se hur det såg ut innan är det bara att bläddra ner o kolla på familjebilden.

Det hade gått bra här hemma iallafall, Leija hade fått lite ersättning eftersom jag inte hann amma henne innan jag skulle köra, men det gick ner det också. O hon var hungrig lagom till jag kom hem tack o lov, för då började det kännas.
Lucas har fortfarande ganska ansträngd andning till o från stackaren, o trött är han så jag ska nog följa med honom in till sängen snart så han får vila en stund. Han går ju inte o lägger sig självmant, men om man följer med så går det nog bra.



Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Snyggt! Du passade verkligen i det där.

2010-04-22 @ 21:00:53
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Melinda svarar

Skönt och få fräscha upp sig lite :)

2010-04-23 @ 10:17:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0