2 veckor

Idag är Leija redan 2 veckor gammal.
Vår BVC-sköterska var ju här på hembesök idag, o jag oroade mig i onödan. Snuttan har ökat till 4630 så jag har alltså tillräckligt med mat till henne, så himla skönt :)
Var nog orolig pga att Lucas gick upp dåligt i början så jag fick ge honom ersättning efter varje amning.
Men Leija klarar sig alltså super på min mat, hoppas det fortsätter så.
Lucas var förresten 2 månader när han vägde lika mycket, att det kan vara sån skillnad på syskon egentligen.

Han har varit lite piggare idag, iallafall nu på eftermiddagen, men han äter lite dåligt fortfarande.
Vi har haft besök av barnens faster Emelie hela eftermiddagen o kvällen, så hon var gullig o hjälpte till med maten när jag ammade o Emanuel höll på ute på balkongen.
Nu är Lucas lagd o Leija ligger o sover på Emanuels bröst i soffan.
Ska strax mysa ner mig bredvid dom framför Greys Anatomy tänkte jag.
Ha en bra kväll, o sov så gott!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0