Massa bra musik

Igår köpte jag Winnerbäcks nya skiva, så den kommer gå på här hela dagen. Har t.o.m fått Emanuel att gilla honom, men han verkar inte sugen på att gå på konserten i November. Men mamma o pappa ska gå iallafall, så jag hänger på dom :)
Såg även att Kent skulle släppa nytt i November, en skiva som jag också måste köpa!

Idag är Lucas på dagis, var lite osäker igår på om jag skulle lämna honom där eftersom han varit lite snorig o så i helgen. Men idag märkte jag inget på honom, o han är ju lika pigg som han brukar.
Jag däremot sitter hemma med min jobbiga näsa, snyter mig för jämnan.
Hade tänkt få lite gjort idag, bland annat bullbak och tvättning. Vi tog sista påsen med bullar i söndags nämligen, så det är lika bra att fylla upp frysen igen.

Ska hämta Lucas vid halv 2, sen är vi själva tills ikväll. Emanuel är iväg på jobb igen.
O ikväll vet ni väl att det är säsongspremiär av både Ugly Betty och Desperate Housewives, en kanon tv-kväll helt enkelt :)

Ha en bra dag :)
Puss o Kram

Ps. 2 veckor kvar till Rutin-Ul o imorrn är det en vecka kvar till ultraljud hos läkaren!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Kents nya är ett måste! Winnerbäck lyssnar jag sällan på, men de flesta som gillar Kent gillar ju också Winnerbäck, så jag kanske borde ge honom en chans? Har du hört Kents nya singel förressten? Den är "hörvärd"!

2009-10-06 @ 15:39:56
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0