Väntan..

Märkt att jag fått lite fler läsare de senaste två veckorna.
Är nyfiken på vilka ni är, så ni som vågar får gärna ge er tillkänna ;)

Börjat tvätta nu, ska snart gå ut med två nya maskiner. Drygt är det, men så skönt när det väl är klart.
En vecka sen vi var i Lund nu, o inget besked än. Blir lite smått nervös när posten kommer, för jag antar att dom även denna gången skickar brev istället för att ringa. Har ju tusen frågor, o inte fick vi träffa hans läkare när vi väl var där nere heller.
Dom får allt ta o skärpa sig lite nu..

Kommentarer
Postat av: johanna

Meja har vi båda tyckt om sen vi i princip fick reda på att jag är gravid. :) Sen vet man ju aldrig.. Det kanske inte väl är någon meja sen... Då har vi nog Emilia i reserv. :) Isak är superfint! Något vi har tänkt mycket på. Men min kompis bror heter det.. och jag måste erkänna att det är så himla svårt att ta något namn så. Jag har miljoner av killnamn jag gillar medans Björn har ETT! Och det vill ju inte jag. ;)



Varför skickar dom brev? Det är ju som sagt inte så lätt att fråga om man vill.. :s Väldigt dåligt! Klart dom har mycket att göra, men medans tiden de skriver ihop de här breven kan dom väl ringa? Tar ju lika lång tid! Frustrerande. Men hoppas att det kommer ett skönt besked! Jag håller tummarna. :)

2009-05-18 @ 16:14:01
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0