Regniga onsdag

Vet inte hur många timmar det tog innan jag somnade igår. Låg o tänkte på allt o inget, vände o vred på mig.
Hoppades att det skulle kännas bättre när jag vaknade idag, men nej.
Man kan väl inte bli så nere bara av lite regn?
Ska inte beklaga mig mer, för sånt är inte kul att läsa om.
Jag behöver en psykolog eller nåt istället..

Lucas tog sovmorgon till åtta idag, utan att vakna vid sex då alltså.
Vi tittade lite på barnkanalen innan det var dags för frukost vid nio, o då satte vi även på Rix Fm eftersom vi hört att Emanuels syster skulle vara med då :)
Visade sig att hon skulle vara med i Våga Fråga, o frågan var om det finns diskhanskar i manlig storlek, det är ju diskriminering annars. Kanske någon här som kan svara på det?
Vi har aldrig haft de problemet, de få gånger Emanuel behövt använda de har han faktiskt kunnat ha "vanliga" handskar :)
Så han har då aldrig kunnat skylla på sår på händerna osv ;)

Idag ska vi sitta inne o glo, regnet öser ner utanför så ut ska jag inte.
Tror jag ska träna när Lucas sover sen, nu har jag inte rört på mig alls sen förra veckan, just därför blir det heller ingen vägning imorrn för då blir jag bara besviken. Ska nog börja väga mig varannan vecka istället.
Men plankan kör jag morgon o kväll 3x45 så magen får iallafall jobba varje dag :)

I eftermiddag, när vi ätit middag o så, funderar jag på om vi ska ta en tur in till stan. Snart fredag o jag måste hitta en klänning eller nåt annat fint. Imorrn har vi tvättstugan mellan 15-19 så då hinner vi inte åka nånstans. Det måste alltså bli idag, antingen att jag åker in själv, eller att Emanuel o Lucas följer med. Vi får se.

Ha en bra onsdag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag kunde inte heller sova inatt :( som varenda natt. Somnade väl runt två ;( inte kuuul..

2009-05-06 @ 12:12:18
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0