Måndag

Ny vecka igen, o jag längtar så till fredag nu när vi ska åka :)
Hoppas bara att Sandra hänger på nu.

Igårkväll o inatt kom det första regnet på säkert 2 veckor. Vi har ju haft sån himla tur med vädret härnere.
Vädret idag är fortfarande lite osäkert, var fint när jag gick upp vid nio men nu börjar det mörkna lite så jag antar att regnet är på gång.
Får se hur det blir med promenad idag då..

Ikväll vid sex så ska jag äntligen klippa mig, men vet fortfarande inte riktigt hur jag vill ha det. Suttit o kollat lite frisyrer på internet men inte fastnat för nåt speciellt. Jag behöver nog iallafall bli av med en ganska bra bit eftersom det är väldigt slitet nu.
Innan klippningen kanske det blir en tur på stan med kusinen, om hon inte har nåt annat inplanerat.

Dags att fortsätta kolla frisyrer nu när Lucas sover lite :)
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Här hade de också regnat inatt, snacka om att jag blev chockad när jag gick upp tidigt imorse med Danne, och såg att det va blött ute :P

2009-05-04 @ 11:35:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Madelene

Kikar runt lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0