1 dag kvar

Hittade faktiskt en klänning igår, på Vero Moda. Jättesöt, men jag blev osäker på om den va lite för fin.
En rosa axelbandslös (finns axelband till också) ballongklänning med att svart litet skärp i midjan var det.
La undan den till idag, så ska mamma följa med mig in i eftermiddag o kolla på den.
Men jag är riktigt sugen på att köpa den, o det är ju inte ofta jag klär upp mig heller, så jo, jag köper den nog.
Var även inne på Lindex o köpte en axelbandslös bh, dom har 25% på alla bh:ar nu så lika bra att passa på :)

Sen blev det en tur till affären för att inhandla lite småsaker, blir ingen storhandling denna veckan, ingen mening med tanke på att vi inte kommer äta hemma varken fredag eller lördag.
Därefter åkte vi hem, o kom samtidigt som svärmor kom på besök. Hon stannade några timmar o fikade med oss, planerade lite hur vi ska göra imorrn o så, eftersom hon ska vara barnvakt åt Lucas när vi är iväg.
Vid nio blev det såklart Grey´s Anatomy, därefter Fråga Olle o sen gick vi o la oss.

Varit uppe en timme nu, så lite sovmorgon fick jag idag, men var uppe vid sex också som vanligt.
Ätit lite frukost, läst morgontidningen o pratat med Emanuel sen dess. O jagat Lucas såklart, sprungit upp o ner i trappan eftersom han börjat kasta ner saker där nu. Särskilt små bollar är kul för dom studsar ju hela vägen ner ;P
Ska städa lite nu på förmiddagen tror jag, vid 15 ska vi börja tvätta, fram till 19. Emanuel var villig att ta hand om det medans jag är inne i stan, det ska nog gå bra. Men han lär nog ringa mig några gånger, lite osäker är han fortfarande tror jag.

Nu ska jag läsa lite bloggar.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0