Trött

Uppe ovanligt tidigt idag, var tvungen att köra Emanuel till jobbet för jag behöver ha bilen.
O tyvärr hade han inte möjlighet att köra hem den till mig sen.
Lagt Lucas igen men känner att det inte är någon mening att jag lägger mig, kommer bara vara ännu tröttare när jag vaknar sen då.
Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med bara..

Lite senare idag ska Lucas o jag köra till Nättraby o träffa en annan mamma o hennes son.
Bara pratat med henne på internet innan, så det ska bli kul :)
Sen hämta Emanuel på jobbet vid 16 o därefter åka o storhandla.
Det är planerna för idag, hoppas bara på lite fint väder också. Mulet o blåsigt för tillfället.

Ha en bra dag :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0