Tisdag

Bion var helt okej igår, inte bättre än ettan dock.
Mamma o Lucas hade haft det bra, varit i lekparken o gått till min farmor o farfar o hälsat på, han somnade strax efter att vi kommit hem sen.

Lika fint väder idag, men jag tycker det är alldeles för varmt för en promenad.
Kanske tar en runda ikväll istället. Har helt tappat motivationen nu igen vad gäller viktnedgången :/
Fortfarande inget godis mitt i veckan iallfall, alltid nåt.

Nu ska jag underhålla Lucas lite innan det är dags för honom att sova en stund.
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Jaså? Tacktack. ^^ Jag vill bara ha ut vår lilla krabat nu och hoppas på att det blir snart. :) Tänkt at bara lite uppe och röra på mig, så allt sätts igång. Hade inte varit helt fel. :)

2009-05-26 @ 14:52:27
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0