Tisdag

Tagit det allmänt lugnt idag. Gosat med Lucas, diskat o precis fixat en bild till min tjänstelegitimation.
Imorrn är det dags för introduktionsmöte nämligen, när jag ska få schemat o allmän info inför sommaren.
Ska bli spännande :)

Lucas sover nu igen, för andra gången idag. Misstänker att han vaknar nån gång vid fyra.
Under tiden stter jag här o kollar runt lite.
Haft en hel del blogginlägg att läsa igenom idag, närmare bestämt 43 stycken, så det har tagit ett tag :P
Men nu sitter jag bara här, dricker lite vatten, lyssnar på Spotify o njuter ^^

Kanske blir en promenad ikväll, annars träning tror jag. Dags att sätta fart nu igen, har varit väldigt slarvig med godis o motion nu senaste 2 veckorna. Kommer nog inte hinna med dom sista kilona innan beach-säsongen, men jag måste iallafall försöka.
Tv-kväll med Ugly Betty o Desperate Housewives ikväll iallafall, får ej missas! DH verkar dessutom otroligt spännande ikväll.
Ha en fortsatt bra dag o kväll :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0