Söndag

Stod i kö i 45 minuter på Glassiären igår, så under den tiden hann jag bränna mig i nacken efter tröjan. Inte särsklit snyggt kanske ;P
Det var iallafall gott med glass, provade kiwi och marängswiss igår. Gott såklart, men det är nog inga jag kommer ta igen. Däremot måste jag bara prova kanelbulle-smak nästa gång.

Efter glassen åkte vi hem till mina föräldrar där Lucas hade varit över natten. Så då blev det en massa gos.
Stannade där några timmar till, solade o lite så :)
Kom hem strax innan sju, så Lucas var uppe en timme till sen la vi honom o satte oss framför Robinsson med lite gott.
Därefter blev det Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Sen läggdags.

Lucas vaknade vid halv sju imorse, fick välling o somnade om till halv tio. Så lite sovmorgon fick vi idag också :)
Konstigt nog är jag fortfarande trött..
Idag blir det långpromenad o en tur till Maxi tror jag. Det är vad vi har planerat hittils iallafall.

Ha en bra söndag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Sist jag var med Cornelia på Glassiären tog hon kanelbullesmak.. Det var min bror som beställde, han bara "en strut med kanelbulle". Fatta att jag garva å hon bakom disken lika så.. Men hon sa att alla säger så, men att det låter himla kul! Cornelia tyckte iaf att den var asgod, jag fick smaka å var dock inte lika imponerad ^^

Orkar inte svara på många inlägg, så skriver allt här :) I och med att du är så docksöt kan det ju vara lite coolt med en tuff frilla, våga testa nåt nytt :) Ser fram emot att se något väldigt vågat när vi ses om 2 veckor! ^^

På tal om Lucas så tycker jag att det var bra att ni fick komma så fort, jag håller alla tummar jag kan på att allt ska gå superbra! Lucas är en kämpe, det vet vi alla! Ha det bra sessis! Pussar <3

2009-05-04 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0