Sommarjobbet

Fick lite bråttom när vi skulle iväg idag, förstår inte att det kan bli så bara för att man har barn. Jag passade alltid tider jättebra innan, men nu är jag alltid ute i sista minuten.
Så även idag då, när Emanuel skulle skjutsa mig till mötet i Lyckeby. Kom dit vid fyra, när de började. O då hittade jag ju inte en människa, hade inte en aning om vart jag skulle gå. Ringde Elin för jag tänkte att hon kanske kände till det bättre eftersom hon jobbat där innan. Men när jag pratade med henne kom områdeschefen ut o hittade mig, så det ordnade sig till slut :)
Satt o fick information o skrev på sekretesspapper osv. Mitt schema ser bra ut tycker jag, börjar jobba den 22:a Juni.
Men har 4 dagar som jag går bredvid också, från den 8:e Juni. Två dagar o två kvällar.
Dessutom är lönen bättre än den jag hade när jag jobbade på boende innan :D

Mötet tog ca en timme, så då ringde jag Emanuel o sa att vi kunde åka o handla. Jag gick bort till Maxi, en liten lagom promenad, hann t.o.m sitta där en stund innan dom kom.
Sen blev det alltså storhandling, sen hem o laga middag o nu tar vi det lite lugnt.
Ska gå o fixa välling till Lucas nu sen är det läggdags för honom.
Tv resten av kvällen, Rent hus och Greys Anatomy.

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Stora killen då :)

Tack

2009-05-13 @ 21:04:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hur mkt ska du jobba i sommar då ? :)

2009-05-13 @ 22:43:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0