Shopping

Varit iväg hela dagen nu, skönt iofs o komma iväg o göra något.
Gick direkt o fikade när vi kom in till stan, satt där ett tag o pratade.
Sen tog vi en runda på stan, o fastnade på H&M där jag såklart köpte lite kläder till Lucas, även om han inte behövde de nu. Eller jo, sommarkläder behöver han nog faktiskt lite.
Lämnade Elin igen vid halv fyra, o eftersom jag skulle hämta Emanuel vid fyra så var det ingen mening att åka hem. Körde därför en runda till leksakshuset o gick där o tittade ett tag, var lite grejer jag skulle handlat egentligen, men det får vänta till nästa vecka.
Hämtade upp Emanuel o körde vidare till Maxi där vi handlade lite smågrejer bara. Därefter åkte vi till Skofynd för att handla ett par ordentliga skor till Lucas, så där försvann lite pengar till.
O så blev det några affärer där vi kollade present till svärfar.
Först vid halv sex var vi hemma igen, o Lucas hade inte sovit på hela dan så han somnade t.o.m utan nappen ;P
Nu har vi ätit lite tacos, Lucas vaknade efter knappt en timme o fick lite gröt.
Men snart är det läggdags för honom igen.

Lugn kväll framför tvn nu är det tänkt, är helt slut.
Imorrn ska vi iväg o fiska med mina föräldrar, om vädret tillåter :)
Ha en toppenkväll.
Puss o Kram




Bodyn har Elin köpt :)

Kläder till svärfars kalas på fredag :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Massa fint du köpt. :)

2009-05-22 @ 18:28:07
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0